مایکروسافت لینکدین را خرید

طراحی سایت
نویسنده: admin
بازدید: 5130
نظرات: 0
تعداد رای دهندگان 0
15
مهر
1395

شرکت بزرگ مایکروسافت در تاریخ 14 جولای سال جاری (2016 ) اقدام به خرید لینکدین کرد که این خرید تا پایان سال 2016 به قطعیت خواهد رسید. لینکدین که یک شبکه اجتماعی بزرگ و بسیار پرمخاطب است ، در تاریخ ذکر شده با مبلغ 26.2 میلیارد دلار به مایکروسافت واگذار شد. این مبلغ در واقع بیانگر پرداخت 196 دلار توسط شرکت مایکرو سافت به ازای هر سهم لینکدین است. با وجود این که در حال حاضر ، لینکدین به عنوان یکی از دارایی های شرکت بزرگ مایکروسافت است ، اما مایکروسافت اعلام کرده است که لینکدین همچنان به عنوان یک نام مجزا و مستقل است.

پس از واگذاری این شبکه اجتماعی پر مخاطب ، مدیر عامل لینکدین مسئولیت خود را حفظ کرده و همچنان در سمت خود پابرجا است. این واگذاری کاملا با توافق دو طرف انجام شده است و بنیانگذار این شبکه اجتماعی که آقای رید هفمن می باشد، نیز از این قرار داد حمایت کرده است.

قبل از اجرای این قرار داد، کاربران در انتظار خرید بزرگ از جانب مایکروسافت بودند. اما هیچکدام فکر نمی کردند که این شرکت بزرگ دست به خرید لینکدین بزند. اکثر کاربران بر این اعتقاد بودند که شرکت مایکروسافت قصد خرید slack را دارد. از این رو بسیاری از خرید لینکدین توسط مایکروسافت ، بسیار شگفت زده شدند. دلایل زیادی وجود دارد که موجب شد تا مایکروسافت به خرید این شبکه اجتماعی بزرگ دست بزند. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره خواهیم کرد.

دلایل خرید لینکدین توسط مایکروسافت

  • یکی از دلایل عمده این خرید بزرگ ، سهولت دسترسی به تصمیم گیران در زمینه IT است.
  • برقراری ارتباط آسان و سریع به  متخصصان از دیگر دلایل این خرید جانانه است.
  • تجهیز لینکدین به یک پلت فرم فوق العاده قوی برای مدیریت منابع انسانی را می توان به عنوان یکی دیگر از دلایل خرید این شبکه اجتماعی دانست.
  • این شبکه اجتماعی به عنوان یک رقیب اصلی برای فیس بوک و توییتر محسوب می شود.
  • ادغام این شبکه اجتماعی با اسکایپ از دیگر دلایل این کمپانی برای خرید لینکدین است.
  • تلفیق و ترکیب ابزارهای مختلف در لینکدین ، عامل دیگر این خرید غول آسا می باشد.
مطالب مرتبط
دیدگاه کاربران
دیدگاه شما درباره این مطلب